Известие

Collapse
No announcement yet.

Диодно осветление в купето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз да вмъкна един коментар по тия отечки - като пусна мигач и светва забележимо плафона, но по слабо от баш светнато. Без мигачи не съм се заглеждал дали свети, а и да го прави, не е забележимо и не ми пречи.

    Сложих червени. Циганиика си е ама...като отворя вратата и като светне тва червеното + цялото табло...


    Аз не бих се занимавал да търся причината, ако светенето не е дразнещо.
    I came, I saw, I ran away screaming

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      А би ли обяснил как точно мериш отечката, щото тока минава през доста елементи в модула и е възможно да има някакъв минимален такъв който да задейства диодите.
      Напълно съм съгласен с мнението на колегата.Проблема не е в диодните крушки.Просто си имаш отечка и тя може да се дължи на много причини.Колегите по горе в темата казаха някой причини.За пример ще дам два намокрени кабела които са в обща шлауфка.Между тях протича индуктивно напрежение заради влагата.Това че светят диодите не е проблем,имал си го и преди това и щом не е падал акумулатора зимата значи всичко е ОК.Като се има в предвид,че консумацията на обикновената сулфидна лампа е много по-голяма от тази на диодната.Това че не е светела не значи,че не е минавал ток през нея.
      Идеята на b_angelov много ми допадна!

      п.п Замери си общата консумация с амперметър последователно свързан на клемата и акумулатора за да нямаш ядове зимъска!!!

      1мин. преди мен си пуснал друго мнение.Като за начало свържи един диод последователно на плюса.
      Диод не светодиод!
      Last edited by bocko; d.m.y г., 22:34.
      МЕТАН

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        А би ли обяснил как точно мериш отечката, щото тока минава през доста елементи в модула и е възможно да има някакъв минимален такъв който да задейства диодите.
        Не съм правил опити да замервам нищо.Просто я видях чрез светенето на диодите.Модула на централното го изключих от буксата му но отечката си я има.Иначе зимата не ми е падал акумулатора,но то и няма как да падне защото колата я карам всеки ден

        Comment


        • #19
          Можеш да пробваш с махане на бушончетата едно по едно докато изчезне отечката и съответно да видиш въпросния бушон за какво е, така малко по-лесно ще откриеш проблема. Но както казва колегата по-горе, ако е по индукция няма хващане, щото са такава плетеница тия жици че просто...
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Offtopic:

            Първоначално публикувано от hrsitow Покажи съобщение
            ...но то и няма как да падне защото колата я карам всеки ден
            Има има

            Ама да не дава господ да се разваля алтернатора.
            I came, I saw, I ran away screaming

            Comment

            Working...
            X